Thanks giving

Efter en riktigt tuff natt vaknade jag upp på torsdag morgon och kände mig helt okej. När jag gick ner till köket och där möttes av tre mycket uppspelta ungar kunde jag inget annat än att känna lika dant. Trots att jag inte visste riktigt vad denna högtid skulle innebära.

Det blev en riktigt bra dag utav det hela. Johanna och Totte kom över på middag. Middag som innebar att alla satt ner runt samma bort och åt i lugn och ro och pratade. Något som bara inträffat en gång då jag stod för köttbullemiddagen. Maten smakade som farmors Annandags mat och i bakkgrunden spelades julmysik. Alla var dessutom uppklädda från topp till tå. Tjejerna stod för en fantastisk bra power point presentation. " Thank you Frida for cleaning the spoons, they are shining". Stämninen var på topp.






Kommentarer
Postat av: sus

ser sjukt mysigt ut!Är avundsjuk!hade sett fram emot thanksgiving mkt mkt.

2009-11-27 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0