Om ryktet stämmer kommer jag nu inte få reda på

Vilken kanon dag jag har haft idag. Eller inte? Jag kände redan då jag steg upp i morse att min toleransnivå inte var den högsta. Blev rejält trött på Lauren på morgonen. Som hon behandlat mig på sinstone är inte okej och det accepterar inte jag. Det fick hin veta också. Hon sa hele tiden förlåt, men ett förlåt räcker inte hela vägen ibland. Ibland måste man visa att man menar allvar genom sin ahandlingar. Jag hoppas verkligen att hon förstod att jag var rejalt ledsen.
Dagen flöt sedan på som i en dimma. Jag såg ljuset framför mig, urgång i Boston som på dagen före Thanksgiving ryktades vara den galnaste utgångsdagen. MEN det är inte mycket ljus i mitt sorum nu kan jag säga. Jag skakar, fryser och ryser. Dessutom har Ullrick ovälkommen varit och hälsat på.
Jag hoppas verkigen att jag mår bättre imogon i alla fall med alla roliga upptåg som väntar

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig frida,hoppas du mår braa snart igen!

2009-11-26 @ 10:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0