3-,4-,5-,6- och 7-barns mamma

Okej, påminn mig senare att om jag de minsta snuddar vid tanken att ha mer än två max tre ungar att det inte är någon bra idé. Om inte jag har en Au pair vill säga. Söndag morgon, nedräkningen har börjat tills föräldrarna återkommer från deras getaway till Vermont. Jag ska faktiskt inte klaga. Helgen ensam med barnen har gått förvånadsvärt bra och smärtfri förbi. Hela situationen är bara för komiskt. Här är jag, ensam i detta stora land, lämnad med tre ungar. Varsegod, nu är det upp till dig att manövrera alla körningar, playdates, kalas, tränigar, biobesök och tävlingar. Det är dock tur att min lille Van är tillbaka. I fredags skjuttsade jag Ryan och hans två kompisar till bion. De skulle på dejt. Haha, varsin tjej hade de bjudit. Lauren hade sin bästa kompis Devon och hennes syster över och det var bara att lasta in dem i bilen också för inte kan de lämnas ensamna hemma. Jag skrattade gott påvägen till bion. Sex laxar i en laxask.

Men vilken underbart bra Aupair jag är. I lördags bjöds det på fattiga riddare till frukost och idag stod pannkakor på menyn.


Kommentarer
Postat av: sus

du är för go frida.och Ja,du är en underbart bra aupair!de där ungarna kan vara lyckliga=)

2009-11-22 @ 18:53:04
Postat av: ika

hihi. vad roligt att Ryan skulle pa dejt. Trodde inte att han var intresserad av tjejer..an.

2009-11-23 @ 08:32:01
Postat av: ika

hihi. vad roligt att ryan skulle pa dejt. trodde inte att han var intresserad av tjejer..an.

2009-11-23 @ 08:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0