Busy busy

Nu är det redan tisdag. Jag kan inte förstå hur snabbt tiden går. I veckan är det fullt ös medvetlös innan vi kanske kan koppla av till jul. Det känns skönt att ha alla paketer klara så att man slipper ur och stressleta efter dem nu in i det sista. Julhandeln låg för övrigt nere totalt i söndags då snöstormen satte stopp för dem. Ingen kunde ta sig fram på vägarna och ännu mindre parkera utanför köpcentren.

Jag väntar fortfarande på att Marie ska skicka över bilden på mig i tomten. Den kommer jag lovar. Annars är jag bara totalt laddad inför det stundande julmyset. Stämningen är på topp. Kan inet vänta tillsa att hoppa i sparkdräkts pyjamasen och stanna i den hela julafton och juldagen. På julafton kommer hela grannskapet över på traditionell kinamat och på juldagen blir det klappar och julmiddag med familjen plus två morbröder. Sedan väntar Vermont från den 26:e tills efter nyår någon gång.

Myspys

Kommentarer
Postat av: sus

det låter sådär som det ska vara på jul=)

och tro det eller ej,snökaos råder även i götet..jaa i sverige och i europa..jösses vad mkt snö vi faktiskt kan få och har fått!

en dag kvar på jobbet,sen blir det jul jul jul även för min del!

2009-12-22 @ 22:13:00
Postat av: Emma

Hej! Jag googlade runt efter lite au pair-bloggar och hittade din. Det är så att jag ska till Wellsley, strax utanför Boston, och vara au pair i ett år. Jag åker om en månad. Jag har inte hunnit läsa så mycket ur din blogg... Var exakt i USA är du? Ha det bra!

2010-01-20 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0